Propisi web stranice i uvjeti prodaje Lamural.hr
1. PODACI O TVRTKI
1.1. Ovaj je Pravilnik pripremio i primjenjuje Mk Print Sp. z o. o. sa sjedištem u Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262 (u daljnjem tekstu “ Pružatelj usluga ” , “ Prodavatelj ” i “LAMURAL ” ).
1.2. Korisnik i bilo koja druga osoba može komunicirati s Pružateljem usluge korištenjem kontakt podataka navedenih u točki. 1.1 iznad i sljedeće podatke za kontakt:
1.2.1. E-mail adresa: kontakt@lamural.hr
1.2.2. Web stranica: https://lamural.hr
1.2.3. Telefon: +385 95 8739 197
1.3. U dijelu u kojem je ovim Pravilnikom uređeno pružanje usluga elektroničkim putem, to su propisi iz čl. 8. Zakona od 18. srpnja 2002. o pružanju elektroničkih usluga.
1.4. Svatko može besplatno pročitati Pravilnik.
2. DEFINICIJE
Za potrebe ovog Pravilnika primjenjuju se sljedeće definicije:
” Potrošač ” – fizička osoba koja sukladno čl. 22. st. 1. OZ-a, obavlja pravni posao s poduzetnikom koji nije u neposrednoj vezi s njegovom poslovnom ili profesionalnom djelatnošću.
“ Poduzetnik ” – fizička osoba, pravna osoba, organizacijska jedinica bez pravne osobnosti koja, sukladno čl. 43. st. 1. OZ-a, obavlja u svoje ime poslovnu ili profesionalnu djelatnost u vezi s pravnim prometom u čiji djelokrug spada i sadržaj ovih propisa.
” Poduzetnik s pravima potrošača ” – fizička osoba koja sklapa ugovor neposredno vezan za svoju djelatnost, kada iz sadržaja tog ugovora proizlazi da isti za tu osobu nema profesionalni karakter, zbog čega je posebno iz predmeta djelatnosti kojom se bavi, stavljen na raspolaganje na temelju odredbi o Središnjem registru i podacima o gospodarskoj djelatnosti.
„Kupac” – potrošač, poduzetnik ili poduzetnik s pravima potrošača koji sklapa kupoprodajni ugovor u Internet trgovini lamural.hr; kupac je ujedno i primatelj usluge.
“Prodavatelj” – poduzetnik koji vodi web stranicu na koju se primjenjuju ovi propisi, tj. Mk. Print Sp. z o. o. sa sjedištem u Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262
“Troškovi isporuke” – znači naknada za isporuku Robe(a) koja je predmet određenog Ugovora o prodaji. Troškovi dostave izraženi su u poljskim zlotima i uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Troškovi dostave ovise o načinu dostave Robe po izboru Korisnika.
“ Pravila o privatnosti ” – dokument odvojen od Pravila Davatelja usluga, koji specificira uvjete za obradu osobnih podataka Korisnika od strane Davatelja usluga (uključujući svrhu i opseg obrade Privatnosti). Pravila su dostupna na lamural.hr/privatnost/
“Propisi” – označava ove Propise koje je pripremio i primjenjuje Davatelj usluga.
“ Web stranica” – označava internetsku uslugu temeljenu na IT sustavu, s posebno funkcionalnošću internetske trgovine, kojom se upravlja i koja je dostupna na internetu na adresi domene: https://lamural.hr.
“IT sustav” – znači IT sustav Davatelja usluga koji se koristi za pružanje Usluga, uključujući posebno grafička sučelja web stranice.
“ Roba ” – znači pokretni predmet predstavljen na web stranici (npr. starinski traktori), koji može biti predmet kupoprodajnog ugovora ili ga korisnik može naznačiti u sklopu korištenja usluge rezervacije. kao Dobro koje Korisnik želi rezervirati. Roba znači samo stavke predstavljene na web stranici s informacijom “dostupno”. Radi izbjegavanja sumnje, smatra se da artikli predstavljeni na web stranici koji su označeni izrazima “nedostupno”, “po narudžbi”, “prodano” ili koji se ne mogu dodati u košaricu (opcija dodavanja u košaricu) je blokiran) ne predstavljaju robu u smislu Pravilnika.
“Zakon o pravima potrošača” – znači Zakon od 30. svibnja 2014. o pravima potrošača (Zakon o zaštiti potrošača iz 2017., točka 683, s izmjenama i dopunama)
„Korisnik” – označava subjekt koji je u skladu s odredbama zakona u mogućnosti sklopiti Ugovor o pružanju Usluga; subjekt koji na bilo koji način koristi Internetsku stranicu, posebice subjekt koji prikazuje (posjećuje) javno dostupne stranice Internetske stranice ili subjekt koji ima sklopljen Ugovor o prodaji. Da bi se izbjegle nedoumice, pretpostavlja se da izraz “Korisnik” posebno označava osobu koja je sklopila Ugovor o prodaji ili Ugovor o pružanju usluga s Pružateljem usluga. Pojam “Korisnik” također uključuje “Registrirani korisnik“.
“Cijena” – označava bruto cijenu određenog dobra koje koristi Pružatelj usluge, a koja se nalazi na web stranici pored informacija o dobru (tj. cijena dobra po kojoj korisnik može kupiti Dobro od pružatelja usluga). U cijenu nisu uključeni troškovi dostave robe. Cijena je izražena u poljskim zlotima ili eurima i uključuje porez na dodanu vrijednost (PDV). Ako je za određeno Dobro odobren popust, Cijena podrazumijeva bruto cijenu gore opisanog Dobra, nakon uzimanja u obzir popusta.
“Radni dan” – znači dan od ponedjeljka do petka, osim državnih praznika na području Republike Poljske.
“ Narudžba ” – izjava volje Kupca ili Poduzetnika s pravima potrošača, čija je svrha sklapanje ugovora o kupoprodaji Robe, navođenjem Robe, vrste i količine.
“ Ugovor o kupoprodaji ” – ugovor kojim se Prodavatelj obvezuje prenijeti vlasništvo stvari (Robe) na Kupca i predati mu stvar, a Kupac se obvezuje preuzeti stvar (Robu) i platiti cijenu Prodavatelju.
„Ugovor na daljinu” – Ugovor o prodaji sklopljen između Prodavatelja (Poduzetnika) i Kupca (Potrošača ili Poduzetnika s pravima potrošača) sklopljen bez istovremene fizičke prisutnosti ugovornih strana, korištenjem jednog ili više sredstava komunikacije na daljinu do zaključenja ugovora.
“Digitalni sadržaj” – podaci proizvedeni i isporučeni u digitalnom obliku.
“ Pružatelj usluga ” – poduzetnik koji vodi web stranicu obuhvaćenu ovim Pravilnikom, tj. Mk Print Sp. z o. o. sa sjedištem u Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262. Pružatelj usluga može biti i prodavatelj.
„Primatelj usluge“ – fizička osoba, pravna osoba ili organizacijska jedinica bez pravne osobnosti koja koristi uslugu Pružatelja usluge elektroničkim putem; Primatelj usluge može biti i Kupac.
“Adresat” – subjekt kojeg je Primatelj usluge označio kao nadležnog za preuzimanje pošiljke.
“ Jamstvo ” – postupak za ostvarivanje odgovornosti od strane potrošača ili fizičke osobe sklapanjem ugovora neposredno vezanog uz njegovu djelatnost, kada je iz sadržaja tog ugovora vidljivo da isti nema profesionalni karakter. za tu osobu, a koji proizlaze osobito iz predmeta njezine poslovne djelatnosti, u vezi s otkrivenim fizičkim nedostatkom (nesukladnost s ugovorom) ili pravnim nedostatkom kupljene robe, navedenim u odredbama Građanskog zakonika.
“ Građanski zakonik ” – Zakon od 23. travnja 1964. (Zakonski časopis iz 1964., br. 16, točka 93, s izmjenama i dopunama).
3. OPĆE ODREDBE
3.1. Ovi propisi definiraju pravila korištenja web stranice lamural.hr koju vodi Mk Print Sp. z o. o., prodajom robe na daljinu, kao i korištenjem web stranice od strane primatelja usluga, davanjem narudžbi proizvoda, plaćanjem prodajne cijene proizvoda, isporukom proizvoda, pravima Kupca na odustajanje od ugovora te pravilima za dostavu i razmatranje reklamacije, kao i način povrata proizvoda.
3.2. Korištenjem usluga Internet trgovine LAMURAL.HR korisnik potvrđuje da je pročitao Pravilnik i prihvaća sve njegove odredbe te se obvezuje na poštivanje njegovih odredbi.
3.3. Kupac se obvezuje u narudžbenici dati potpune i istinite podatke. Davanje lažnih podataka rezultirat će odgovornošću Kupca za svu nastalu štetu.
3.4. Za pregledavanje asortimana i narudžbe ponuđenih proizvoda potrebno je računalo ili drugi uređaj (smartphone, tablet) s pristupom internetu i web preglednikom kao što su Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox te aktivan e-mail račun.
3.5. Pregledavanje asortimana ne zahtijeva registraciju.
3.6. Kupac može kreirati korisnički račun i registrirati se u skladu s odredbama Pravilnika. U tu svrhu Kupac popunjava online obrazac za registraciju, navodeći svoju e-mail adresu, odabranu lozinku i telefonski broj (dobrovoljno), te je dužan prihvatiti ove Pravilnike. Nakon registracije, potvrda registracije bit će poslana na e-mail adresu Kupca koju je naveo prilikom registracije. Registracija u Trgovini i korištenje funkcionalnosti Trgovine su besplatni. Pružatelj usluge koristi kolačiće za prikupljanje informacija vezanih uz korištenje Internetske trgovine od strane Primatelja usluge kako bi se održala sesija prijavljenog Primatelja usluge i održala statistika pregledavanja podstranica Internetske trgovine. Primatelj usluge može u bilo kojem trenutku obrisati postavljene kolačiće ili blokirati postavljanje kolačića koristeći opcije dostupne u svom web pregledniku.
3.7. Primatelj usluge koji je registrirao korisnički račun na web stranici Pružatelja usluga raskida ugovor o pružanju elektroničkih usluga podnošenjem zahtjeva za brisanje svog korisničkog računa. Pružatelj usluge uklanja registrirani korisnički račun i/ili adresu e-pošte s popisa pretplatnika bez nepotrebnog odgađanja.
4. VRSTA I OPSEG USLUGA
4.1. Pružatelj usluga pruža sljedeće usluge na web stranici:
4.1.1. Usluga web stranice – usluga koja se sastoji u stavljanju na raspolaganje, na pojedinačni zahtjev Korisnika, podataka i informacija objavljenih na javno dostupnim stranicama web stranice, prikazivanjem stranice web stranice s određenom URL adresom i mogućnošću unosa komentara te korištenjem informatičkih mehanizama web stranice. (Funkcije web stranice). Web usluga posebno uključuje:
a) mogućnost pretraživanja i pregledavanja javno dostupnih podstranica web stranice (tj. podstranica web stranice kojima za pristup nije potrebna registracija i prijava),
b) mogućnost čitanja opisa i fotografija Robe objavljenih na javno dostupnim podstranicama web stranice,
c) pružanje IT mehanizama web stranice za davanje Narudžbi (elektronički obrasci, itd.) i naručivanje Usluga rezervacije (elektronički obrasci, itd.),
d) mogućnost pregledavanja komentara objavljenih na web stranici.
4.1.2. Usluga web stranice – usluga koja se sastoji u stavljanju resursa IT sustava na raspolaganje Registriranom korisniku kako bi:
a) održavanje korisničkog računa,
b) omogućiti Registriranom korisniku korištenje IT sustava uz mogućnost:
c) zadržati svoje podatke za kontakt,
d) mijenjanje lozinke za autorizaciju pristupa Korisničkom računu,
e) pristup povijesti vaših narudžbi, rezervacija i reklamacija.
f) mogućnost unosa komentara/recenzija korištenjem funkcija web stranice kako bi se oni objavili na web stranici.
4.2. WWW usluga dostupna je svim Korisnicima, bez potrebe za registracijom na web stranici. Svaki korisnik može pregledavati i pretraživati javno dostupne stranice web stranice.
4.3. Ugovor o pružanju WWW usluga sklopljen je na neodređeno vrijeme kada Korisnik u prozoru preglednika uspješno pozove URL adresu bilo koje od javno dostupnih stranica Internetske stranice ili kada Korisnik koristi preusmjeravanje (hipervezu) koja vodi na bilo koju javno dostupnih stranica web stranice (tj. ulazak na web stranicu). Ugovor o pružanju usluge Internet stranice prestaje kada Korisnik napusti Internet stranicu.
4.4. Usluga web stranice dostupna je samo registriranim korisnicima. Korištenje usluge web stranice moguće je samo nakon registracije i prijave kao registrirani korisnik na web stranicu.
4.5. Ugovor o pružanju usluge Internetske stranice sklapa se na neodređeno vrijeme pod uvjetima opisanim u ovim Pravilima i može se raskinuti na način da Korisnik usluge zatraži brisanje svog korisničkog računa. Pružatelj usluge uklanja registrirani korisnički račun i/ili adresu e-pošte s popisa pretplatnika bez nepotrebnog odgađanja.
4.6. Usluge se pružaju bez plaćanja bilo kakvih naknada Davatelju usluga. Korisnik snosi troškove priključka i korištenja Interneta, sukladno sadržaju ugovora između Korisnika i njegovog telekomunikacijskog operatera (Internet provider).
4.7. Pružatelj usluga obavještava da ne prikuplja depozite od Korisnika niti traži druga financijska jamstva u vezi s korištenjem Usluga.
4.8. U sklopu poveznice ( hiperveze ) koja se nalazi u poslanoj poruci, Korisnik koji ima sklopljen Kupoprodajni ugovor s Pružateljem usluga može poslati Komentare u vezi s kupljenom Robom. Poveznica ( hiperveza ) koja korisniku omogućuje podnošenje komentara bit će poslana korisniku proizvoda. Ako Korisnik pošalje komentar, on će biti objavljen na web stranici, ispod opisa robe (u odjeljku “Mišljenja kupaca“).
4.9. Pružatelj usluge ne prati niti odobrava sadržaj objavljenih mišljenja. Međutim, Davatelj usluga ih može selektivno provjeriti i urediti ili izbrisati dijelove ili cijelo mišljenje ako:
4.9.1. nije u vezi s Ugovorom o prodaji.
4.9.2. je uvredljiv, sadrži vulgaran jezik, nije u skladu s pristojnošću ili je nečitljiv.
4.9.3. krši ili potencijalno krši odredbe opće važećeg prava ili prava trećih strana, posebice u području prava intelektualnog vlasništva i zakona o zaštiti osobnih podataka.
4.9.4. nije namijenjen procjeni suradnje s Pružateljem usluga ili ne opisuje Robu koja je predmet Ugovora o prodaji.
4.10 Pružatelj usluga osigurava da objavljeni komentari dolaze od korisnika koji su koristili ili kupili određeno dobro, tako da samo korisnik koji je kupio dobro na web stranici prima poveznicu koja omogućuje dodavanje komentara na robu.
5. ZABRANA UNOŠENJA NEZAKONITIH SADRŽAJA
5.1. U vezi s korištenjem Usluga, Korisnik ne smije davati nezakonite sadržaje, a posebice sadržaje:
5.1.1. povreda prava drugih osoba, osobito imovinskih ili osobnih autorskih prava, poslovne tajne, prava industrijskog vlasništva, kao i osobnih prava drugih osoba,
5.1.2. podržavanje ili propovijedanje radikalnih društvenih stavova, posebice bilo koje vrste diskriminacije na temelju spola, dobi, invaliditeta, rase, vjere, nacionalnosti, političkih ili društvenih uvjerenja, članstva u sindikatu, etničkog podrijetla, vjeroispovijesti, spolne orijentacije,
5.1.3. poticanje na kazneno djelo,
5.1.4. kršeći prisilne odredbe zakona.
5.2. Korisnik koji primi informaciju da je bilo koji sadržaj dostupan na web stranici nezakonit ili u suprotnosti sa zakonom ili Pravilnikom može tu činjenicu prijaviti Davatelju usluge, posebno porukom na e-mail adresu: kontakt@ lamural.hr.
5.3. U slučaju zaprimanja službene obavijesti ili dobivanja pouzdanih informacija o nezakonitosti sadržaja koje je korisnik dostavio, Davatelj usluga ima pravo spriječiti pristup tim sadržajima.
5.4. Korisnik ne smije koristiti Internet stranicu i Usluge na način koji remeti funkcioniranje IT sustava ili bilo kojeg njegovog elementa.
6. UVJETI PRODAJE
6.1. Slike i bilo koji drugi sadržaj, oglasi, kao i informacije, fotografije i video zapisi koji se odnose na pojedine proizvode iz asortimana koje LAMURAL.HR predstavlja na internetu ili drugim medijima ne predstavljaju ponudu za sklapanje kupoprodajnog ugovora u smislu čl. 66. st. 1. Građanskog zakonika. Ove informacije i sadržaj koriste se isključivo za informiranje potencijalnog kupca, no zbog mogućnosti pogrešaka sadržaj oglasa i informacija ne predstavlja jamstvo u smislu čl. 556. st. 1. OZ-a, već samo poziv na sklapanje ugovora. Podaci o proizvodima dostupnim u asortimanu predstavljaju poziv na sklapanje kupoprodajnog ugovora u smislu čl. 71. Građanskog zakonika. Ponude za kupnju mogu se podnijeti putem online obrazaca za narudžbe koje priprema LAMURAL.HR.
6.2. Slike predstavljene na stranicama ponuđenih artikala samo su ogledni motivi i ogledni prikazi dizajna. Kupac uz narudžbu ne dobiva originalnu sliku, već samo kopiju usklađenu s motivom, izrađenu u mediju po izboru Kupca, u tehnici koju je izabrao iu dimenzijama koje je odredio.
6.3. Sve cijene robe u Internet trgovini izražene su u euro (EUR) i bruto su cijene, odnosno uključuju poreze, uključujući porez na dodanu vrijednost (PDV).
6.4. Za svaku izvršenu Narudžbu za Korisnika koji je Potrošač izdaje se potvrda, osim ako Korisnik prijavi potrebu za izdavanjem računa i dostavi podatke potrebne za njegovo izdavanje.
6.5. Za svaku Narudžbu za Korisnika koji nije Potrošač izdaje se PDV račun.
6.6. Potvrda ili račun s PDV-om izdaje se kada je sva Roba odabrana za Narudžbu dovršena i spremna za otpremu, osim ako se Narudžba ne obrađuje u serijama – u kojem slučaju se za svaki dio Narudžbe može izdati posebna potvrda/račun s PDV-om.
6.7. Za dobivanje PDV računa za izvršenje Narudžbe, kao i za identifikaciju Korisnika (u slučaju Narudžbi u ime i za račun poduzetnika), Korisnik je dodatno dužan dostaviti sljedeće podatke, koji će biti uključen u PDV fakturu:
- kod Korisnika koji nije poduzetnik koji je iskazao volju za primanjem PDV računa – adresa prebivališta Korisnika;
- u slučaju poduzetnika – sjedište i adresu poduzetnika koji je dao Narudžbu te porezni broj poduzetnika.
7. SKLAPANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA
7.1. Kupac naručuje na temelju važećih Pravilnika. Svaki naručeni artikl kupac mora konfigurirati prema svojim željama. Obavezno istražite sve opcije konfiguracije i uzmite u obzir ukupnu cijenu.
7.2. Za sklapanje kupoprodajnog ugovora potrebno je:
- odaberite određenu stavku i konfigurirajte je unutar dostupnih opcija i želja kupaca;
- naručite online, tj. na web stranici trgovine, putem košarice za narudžbe – gumb “dodaj u košaricu”;
- potvrdite da ste svjesni da narudžba podrazumijeva obvezu plaćanja aktiviranjem gumba “Naruči” u zadnjem koraku košarice narudžbe;
- upisati podatke o primatelju narudžbe i adresu na koju se proizvod treba dostaviti, kao i broj telefona na koji Prodavatelj može kontaktirati Kupca u vezi s narudžbom;
- unesite podatke o fakturi ako se faktura s PDV-om izdaje i šalje kupcu. Kupac može pristati na primanje računa u elektroničkom obliku; računi će biti poslani na e-mail adresu navedenu u korisničkom računu Kupca;
- potvrdite narudžbu gumbom: “ Naručujem i plaćam ” ;
- platite narudžbu jednim od dostupnih načina plaćanja. Narudžbe poslane u Trgovini mogu se platiti samo unaprijed (prije slanja naručenog proizvoda). Plaćanje se može izvršiti: virmanom u obliku akontacije u punoj vrijednosti narudžbe na žiro račun prodavatelja. Sva prihvaćena sredstva plaćanja jasno su i uočljivo označena na početku procesa naručivanja (u košarici za narudžbe).
7.3. Nakon izvršene narudžbe, kupcu se šalje e-mail sa sažetkom njegovih kupnji i zahtjevom za potvrdu narudžbe. Početak razdoblja obrade narudžbe je sljedeći radni dan nakon dana kada je uplata prihvaćena ili evidentirana.
7.4. LAMURAL.HR zadržava pravo odbiti pružanje usluge i ispunjenje narudžbe ako proizvodi sadrže sadržaj koji je u suprotnosti sa zakonom, dobrim običajima ili načelima društvenog suživota. Trgovina također zadržava pravo promjene cijena robe iz ponude, kao i promjene troškova dostave naručenih artikala.
8. UVJETI PLAĆANJA
8.1. LAMURAL.HR prihvaća i plaćanje unaprijed za narudžbu prihvaćenu za obradu kao i plaćanje po primitku robe.
8.2. Plaćanje robe moguće je izvršiti u obliku plaćanja unaprijed na navedeni broj računa, u sigurnom sustavu plaćanja putem PAYPAL, KLARNA ili MOLLIE.
8.3. Gotovinsko plaćanje moguće je samo kod odabira plaćanja pouzećem.
8.4. Plaćanje se smatra izvršenim kada uplata sjedne na vaš račun. Narudžba i primanje uplate potvrđuje se putem e-maila. Kupac može pratiti status narudžbe.
9. UVJETI ISPORUKE
9.1. Naručene artikle šaljemo kupcu putem kurirske službe, osobno preuzimanje nije moguće.
9.2. Svaki proizvod iz ponude trgovine ima određeno vrijeme obrade narudžbe navedeno u specifikaciji i kreće se od 2 do 5 radnih dana, osim ako na stranici proizvoda nije drugačije navedeno.
9.3. Vrijeme obrade je od trenutka kada uplata sjedne na naš račun. Narudžbe s različitim rokovima isporuke šalju se nakon što je cijela narudžba završena, odnosno nakon najdužeg od navedenih vremena. U opravdanim slučajevima trgovina zadržava pravo slanja svakog proizvoda posebnom pošiljkom.
9.4. Troškovi dostave obračunavaju se za pojedinačnu narudžbu i pojavljuju se u Konfiguratoru kao konačna cijena. Trošak dostave naplaćuje se uz svaku narudžbu bez obzira na oblik dostave.
U slučaju isporuke robe koja nije u skladu s odredbama ugovora našom krivnjom, kupac se obvezuje dati nam dodatni rok od 2 tjedna za izvršenje narudžbe. Ne pokrivamo troškove putovanja ili početka rada specijaliste ako je on u to vrijeme zakazan. Također ne odgovaramo za propuštene rokove za prijem projekta i sl. – kupac je dužan izvršiti narudžbu dovoljno unaprijed.
10. OŠTEĆENJE NASTALO TIJEKOM TRANSPORTA
10.1. Kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke prilikom preuzimanja od kurira. Ako se ustanovi da je sadržaj oštećen ili pokazuje znakove otvaranja, nemojte potvrditi primitak pošiljke, već zamolite dostavljača da pripremi zapisnik o šteti.
10.2. Kupac je dužan u najkraćem mogućem roku obavijestiti trgovinu o pokušaju dostave oštećene pošiljke.
11. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
LAMURAL.HR nije odgovoran za nedostatak stalnog pristupa Internet trgovini i brzini rada sustava, kao ni za tehničke i elektroničke greške nastale prilikom narudžbe, ako su razlog njihovog nastanka faktori izvan kontrole trgovine.
12. OSTVARIVANJE PRAVA NA ODUSTAJANJE OD UGOVORA NA DALJINU
12.1. Fototapete u ponudi internetske trgovine Lamural.hr nisu montažni proizvodi, pojedinačno proizvedeni prema specifikacijama kupca i namijenjeni za zadovoljenje njegovih individualnih potreba. Kupac sam određuje parametre narudžbe tako da na početku odabire fotografiju, materijal, veličinu tiska, a završava odabirom mogućih opcija dorade proizvoda. Dakle, sukladno čl. 38 odjeljak 1 bod 3. Zakona od 30. svibnja 2014. godine. o pravima potrošača (Zakonski časopis iz 2023., točka 2759, s izmjenama i dopunama), potrošač nema pravo odustati od ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija ili na daljinu u vezi s ugovorima koji se odnose na fototapete ponuđene u Lamural trgovina pl.
12.2. Pravo na odustajanje od ugovora i povrat odobreno je samo u slučaju montažnih proizvoda, a ne pojedinačno proizvedenih prema specifikacijama kupca, kao što su posteri, slike, proizvodi sa posebnim parametri (nalaze se na kartici “<” strong>sales”).
12.3. Potrošač i poduzetnik s pravima potrošača ima pravo odustati od ugovora na daljinu u trajanju od 14 (četrnaest) dana bez navođenja razloga i bez snošenja ikakvih troškova.
12.3. Rok počinje teći od dana kada je potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima ili treća osoba koja nije prijevoznik koju je naveo potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima fizički preuzela robu u posjed.
12.4. Potrošač odnosno poduzetnik s potrošačkim pravima dužan je o svojoj odluci u tom smislu obavijestiti poduzetnika u roku za odustanak od ugovora.
12.5. Za deklaraciju potrošača ili poduzetnika s pravima potrošača nije potreban poseban obrazac. U tu svrhu dovoljno je upotrijebiti obrazac obrasca za odustajanje iz Priloga Pravilnika ili podnijeti jasnu izjavu. Rok za odustanak smatra se ispunjenim kada potrošač ili poduzetnik s pravima potrošača prije isteka roka pošalje izjavu o ostvarivanju prava na odustanak. Teret dokazivanja u tom pogledu leži na potrošaču ili poduzetniku s potrošačkim pravima.
12.6. Zapakirane proizvode potrebno je poslati na sljedeću adresu:
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a
63-840 Krobia
Molimo da vraćenu robu pažljivo zapakirate na način koji će je zaštititi od oštećenja ili uništenja tijekom transporta. Zidne murale, slike i postere treba osigurati od pomicanja unutar pakiranja i poslati natrag u kutiji od tvrdog kartona. Roba oštećena tijekom transporta kao posljedica neodgovarajućeg osiguranja pošiljke od strane Kupca ne podliježe povratu.
12.7. Troškove povrata robe snosi Kupac.
12.8. U slučaju odustajanja od ugovora, isti se smatra ništetnim. Trgovina vraća Kupcu sva plaćanja primljena od Kupca, osim troškova dostave.
12.9. Novac za primljenu robu vraćamo u roku od 14 kalendarskih dana od dana primitka pošiljke.
12.10. Prodavatelj vraća uplaćeni iznos istim načinom plaćanja kojim se koristi potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima, osim ako je isti izričito pristao na drugačiji način povrata koji za njega ne uključuje nikakve troškove.
12.11. Vraćena roba treba biti u nepromijenjenom stanju, osim ako je promjena bila nužna u granicama ispravnog razumijevanja robe. Potrošač ili poduzetnik s pravima potrošača odgovoran je za svako umanjenje vrijednosti stvari koje nastane korištenjem iste na način koji prelazi okvire potrebnog za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja stvari. Potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima odgovoran je za svako smanjenje vrijednosti robe do kojeg je došlo od dana kada je on ili ona preuzeo robu u fizički posjed ili do kojeg je treća osoba osim prijevoznika koju je naveo potrošač ili poduzetnik s pravima potrošača došao u fizički posjed robe i proizašao iz nepravilnog rukovanja u mjeri većoj od potrebne za utvrđivanje prirode, svojstava ili funkcioniranja robe.
Uzorak obrasca za povlačenje ugovora
(ovaj obrazac potrebno je ispuniti i vratiti samo ako želite odustati od ugovora)
– Naslovnik Mk Print Sp. z o. o., Rogowo 1a, 63-840 Krobia, Polska, kontakt@lamural.hr.
– Ovim putem(*) obavještavam(*) o mom/našem povlačenju iz ugovora o prodaji sljedeće robe(*)
ugovori za isporuku sljedeće robe(*) ugovori za određeni posao koji se sastoji od izvedbe sljedećih dobara(*)/za pružanje sljedeće usluge(*)
– Datum sklapanja ugovora(*)/prihvata(*)
– ime i prezime potrošača
– Adresa potrošača(a)
– Potpis potrošača (samo ako se obrazac šalje na papiru)
– Datum
(*) Brisati prema potrebi.
13. PRITUŽBE POTROŠAČA
13.1. Prodavatelj odgovara potrošaču i poduzetniku s pravima potrošača za sukladnost robe sa sklopljenim kupoprodajnim ugovorom, u opsegu određenom ZZ-om.
13.2. Prodavatelj obavještava da se zbog tehničko-tehnoloških razloga (osobito zbog individualnih postavki monitora i tehnoloških ograničenja zaslona) slike, fotografije i videozapisi proizvoda, posebice fototapeta, prikazani na web stranici mogu razlikovati od stvarnih boja ponuđenih proizvoda. . Kako biste izbjegli bilo kakve nedoumice oko stvarnih boja ponuđenih proizvoda, prije naručivanja fototapeta preporučamo naručivanje uzorka (što je moguće putem gumba “ naruči uzorak ” vidljivog na stranici pojedinog proizvoda) . Samo razlike između uzorka i isporučene fototapete mogu biti razlog za reklamaciju. Također, zbog korištenih tehnologija moguće su male razlike u formatu, vrsti i kvaliteti podloge, što je tehnološki neizbježno u procesu proizvodnje. Takva neznatna odstupanja specifična su za ponuđenu robu i korištenu proizvodnu tehnologiju i ne predstavljaju nepoštivanje ugovora. Stoga se reklamacije ne mogu temeljiti na tako neznatnim odstupanjima ili razlikama u boji stvarnog proizvoda u odnosu na boju proizvoda prikazanu na monitoru računala. Trgovina također neće prihvatiti reklamacije u slučaju nepravilnog rukovanja proizvodom od strane Kupca ili nestručne montaže. Nadalje, Prodavatelj nije odgovoran ako je smanjenje jasnoće slike na fototapetama pripremljenim i tiskanim pojedinačno na temelju fotografije ili slike poslane od strane kupca uzrokovano tehničkim razlozima koji se mogu pripisati kupcu, posebice niskom rezolucijom izlazna slika koju šalje kupac.
13.3. Ako se utvrdi da roba nije u skladu s ugovorom prije isteka roka odgovornosti prodavatelja, odnosno dvije godine od dana isporuke robe, potrošač ili poduzetnik s pravima potrošača dužan je o nastaloj situaciji obavijestiti prodavatelja, na vlastitom nahođenju:
- slanjem ili dostavom obavijesti osobno na poštansku adresu sjedišta ili poslovnih prostorija poduzetnika;
- slanjem obavijesti na e-mail adresu;
- usmeno na zapisnik u sjedištu ili poslovnim prostorijama poduzetnika.
13.4. Za obavijesti potrošač ili poduzetnik s pravima potrošača može koristiti predložak koji se nalazi u prilogu Pravilnika. Potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima može dostaviti i bilo koju drugu nedvosmislenu obavijest koja će sadržavati najmanje: ime, prezime i adresu osobe koja podnosi prigovor, opis reklamirane robe, u mjeri u kojoj je to primjereno njezinoj vrsti. (npr. naziv, proizvođač, boja, veličina), dokaz o kupnji reklamirane robe, opis nesukladnosti robe i datum kada je nedostatak uočen te, gdje je to primjereno, i okolnosti koje opravdavaju reklamaciju, zahtjev podnositelja prigovora, datum podnošenja prigovora, potpis osobe koja podnosi prigovor, u slučaju slanja obavijesti elektroničkom poštom, suglasnost za obradu putem adrese elektroničke pošte poduzetnika.
13.5. Kako bi se Prodavatelju omogućilo uvažavanje reklamacije, potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima dužan je reklamiranu robu vratiti u poslovnicu Prodavatelja ili je predati Prodavatelju ili osobi koju on ovlasti za preuzimanje, bez nepotrebnog odgađanja. . Ako se zahtjevi podnositelja prihvate, Prodavatelj nadoknađuje podnositelju zahtjeva nastale troškove dostave.
13.6. Ako roba nije u skladu s ugovorom, Kupac može zahtijevati sniženje cijene ili odustati od ugovora, osim ako prodavatelj odmah i bez pretjeranih smetnji za kupca zamijeni neispravnu stvar onom bez greške ili otkloni nedostatak. Ovo ograničenje ne vrijedi ako je artikal već bio zamijenjen ili popravljen od strane prodavatelja ili prodavatelj nije ispunio obvezu zamjene artikla s nedostatkom ili otklanjanja kvara. Snižena cijena treba biti u takvom razmjeru s cijenom koja proizlazi iz ugovora da vrijednost stvari s nedostatkom ostane jednaka vrijednosti stvari bez nedostatka.
13.7. Potrošač ili poduzetnik s potrošačkim pravima može, umjesto otklanjanja nedostatka na prijedlog prodavatelja, zahtijevati zamjenu stvari za onu koja nema nedostatak ili umjesto zamjene stvari zahtijevati otklanjanje nedostatka, osim u slučaju dovođenja stvari u sukladnost. s ugovorom na način po izboru kupca nije moguće ili bi zahtijevalo prevelike troškove u usporedbi s načinom koji je predložio prodavatelj. Pri ocjeni prekomjernosti troškova uzima se u obzir vrijednost robe u skladu s ugovorom, vrsta i stupanj utvrđene nesukladnosti, te neugodnosti kojima bi potrošač ili poduzetnik bio izložen za prava potrošača ako je način zadovoljstva drugačiji od uzimaju se u obzir one koje traži potrošač.
13.8. Kupac ne može odustati od ugovora ako je nedostatak neznatan.
14. ODGOVORNOST PREMA PODUZETNICIMA
14.1. U slučaju kupaca koji nisu potrošači ili poduzetnici s pravima potrošača, odgovornost Prodavatelja ograničena je isključivo na:
- za namjerno loše ponašanje i
- stvarna šteta koja je izravno nastala kao posljedica gubitka života, tjelesne ozljede ili zdravstvenog poremećaja, do iznosa koji ne prelazi 250 EUR.
14.2. Prodavatelj isključuje svoju odgovornost za nesukladnost robe s ugovorom (isključenje jamstva) za sve kupce koji nemaju status potrošača ili poduzetnika s pravima potrošača. S tim u vezi, Prodavatelj ne sklapa ugovore pod drugačijim uvjetima kupca te se ne primjenjuju drugačije odredbe Općih uvjeta kupnje kupca.
14.3. Prodavatelj obavještava da se zbog tehničko-tehnoloških razloga (osobito zbog individualnih postavki monitora i tehnoloških ograničenja zaslona) slike, fotografije i videozapisi proizvoda, posebice fototapeta, prikazani na web stranici mogu razlikovati od stvarnih boja ponuđenih proizvoda. . Kako biste izbjegli bilo kakve nedoumice u stvarnim bojama ponuđenih proizvoda, prije narudžbe fototapeta preporučamo naručivanje uzorka (što je moguće putem gumba “Naruči uzorak” vidljivog na stranici pojedinog proizvoda). Samo razlike između uzorka i isporučene fototapete mogu biti razlog za reklamaciju. Također, zbog korištenih tehnologija moguće su male razlike u formatu, vrsti i kvaliteti podloge, što je tehnološki neizbježno u procesu proizvodnje. Takva neznatna odstupanja specifična su za ponuđenu robu i korištenu proizvodnu tehnologiju i ne predstavljaju nepoštivanje ugovora. Stoga se reklamacije ne mogu temeljiti na tako neznatnim odstupanjima ili razlikama u boji stvarnog proizvoda u odnosu na boju proizvoda prikazanu na monitoru računala. Trgovina također neće prihvatiti reklamacije u slučaju nestručnog rukovanja proizvoda od strane Kupca ili nestručne montaže.
15. PRIGOVORI NA PRUŽANJE USLUGA
15.1. Korisnik ima pravo na podnošenje prigovora u vezi s pružanjem Usluga od strane Pružatelja usluga.
15.2. Prigovor se može dostaviti Pružatelju usluga na bilo koji način, uključujući:
- poslano e-poštom na e-mail adresu Pružatelja usluga navedenu u točki. 1. Propisi
- dostavljen Davatelju usluga u pisanom obliku, npr. slanjem putem kurira ili poštom na adresu Davatelja usluga navedenu u Pravilniku ili dostavljen u pisanom obliku u prostorijama Davatelja usluga na adresi navedenoj u točki. 1. Pravilnika.
15.3. Prigovor treba sadržavati najmanje: ime i prezime osobe koja podnosi prigovor i opis razloga prigovora.
15.4. Pružatelj usluga će prigovor razmotriti u roku od 14 (četrnaest) dana od dana njegovog primitka.
15.5. Odmah nakon razmatranja prigovora, a najkasnije u roku navedenom u toč. 11.4 gore, Pružatelj usluga će Korisniku dati odgovor na prigovor. Odgovor će biti poslan na e-mail adresu ili adresu za dostavu koju je Korisnik naveo u prigovoru. Ukoliko prigovor ne sadrži podatke koji bi Korisniku omogućili slanje odgovora na prigovor, isti će ostati dostupan Korisniku za preuzimanje u prostorijama Pružatelja usluga na adresi navedenoj u toč. 1.1 Pravilnika.
16. Odustajanje od uvjeta ugovora od strane prodavatelja
16.1. LAMURAL.HR zadržava pravo odustati od uvjeta ugovora bez mogućnosti kupca tražiti naknadu štete u roku od 7 dana od njegovog sklapanja u slučaju okolnosti izvan kontrole LAMURAL.HR koje se ne mogu predvidjeti i onemogućuju provedbu ugovora ili ako bi kao rezultat tih okolnosti izvršenje usluge bilo povezano s pretjeranim poteškoćama ili bi jednoj od strana prijetilo značajnim gubitkom.
16.2. Osnova za odustanak u navedenom roku je i zadiranje u strukturu trgovine od strane trećih osoba, uslijed čega je došlo do promjene funkcionalnosti, parametara web stranice, mehanizma naručivanja i cijena.
16.3. LAMURAL.HR zadržava pravo povlačenja iz provedbe:
- nalozi koji krše osobna prava trećih strana,
- narudžbe koje sadrže bilo koji oblik nasilja, profanacije, pornografije i sadržaja protivnog važećim zakonima i općeprihvaćenim standardima.
17. Autorska prava
17.1. Kupnja robe ne predstavlja stjecanje bilo kakvog autorskog prava ili drugog prava intelektualnog vlasništva na kupljene proizvode.
17.2. Proizvodi koje prodaje LAMURAL.HR zaštićeni su autorskim pravima širom svijeta. Klijent ili treće strane nisu ovlašteni proizvoditi, distribuirati ili reproducirati proizvode LAMURAL.HR.
18. INFORMACIJE O GDPR -u
18.1. Na temelju članka. 13 Uredbe (EU) 2016/678 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti fizičkih osoba u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46. /EC ( OJ EU .L 2016 No. 119), (dalje u tekstu “GDPR“), Prodavatelj obavještava da je: Administrator osobnih podataka: Mk Print Sp. z o. o. sa sjedištem u Rogowo 1a, 63-840 Krobia, NIP: 6961906420, REGON: 527983262.
18.2. Korisnik i bilo koja druga osoba može komunicirati s Pružateljem usluge korištenjem kontakt podataka navedenih u točki. 1.1 iznad i sljedeće podatke za kontakt:
18.2.1. e-mail adresa: kontakt@lamural.hr
18.2.2. web stranica: https://lamural.hr
18.3. Kupci i Korisnici imaju mogućnost u svakom trenutku kontaktirati administratora osobnih podataka za sva pitanja vezana uz zaštitu osobnih podataka slanjem e-mail poruke na kontakt@lamural.hr,
18.4. Daljnje pojedinosti o korištenju podataka i pravima koja iz njih proizlaze mogu se pronaći u odredbama Politike privatnosti dostupnih na politika privatnosti.
19. Informacije o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova (ODR)
19.1. Europska komisija nudi platformu za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova na internetu na sljedećoj poveznici: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
19.2. Prodavatelj prema posebnim propisima nije dužan primjenjivati izvansudsko rješavanje sporova s potrošačima, niti daje suglasnost za sudjelovanje u postupcima izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova.
20. Završne odredbe
20.1. U pitanjima koja nisu uređena pravilnikom, primjenjuju se odredbe poljskog prava, isključujući primjenu Njujorške konvencije od 14. lipnja 1974. godine. o roku zastare za međunarodnu prodaju robe (Ur. l. 1997., br. 45, točka 282).
20.2. Ova Pravila dostupna su besplatno, u bilo koje vrijeme, putem aktivacijske poveznice dostupne na web stranici https://lamural.hr i u košarici za narudžbe (prije sklapanja ugovora). Možete ga ispisati ili spremiti kao datoteku.
20.3. Prodavatelj zadržava pravo izmjene pravilnika. Promjena ne utječe na prava osoba koje su izvršile narudžbu ili sklopile kupoprodajni ugovor prije izmjene propisa.
20.4. Ako pojedine odredbe ovog Pravilnika jesu ili postanu nevaljane ili neučinkovite, u cijelosti ili djelomično, ili sadrže bilo kakve praznine, to neće utjecati na valjanost preostalih odredbi i/ili drugih dijelova Pravilnika.
20.5. Sve sporove između Prodavatelja i primatelja usluga i kupaca koji nisu potrošači ili poduzetnici s potrošačkim pravima, a koji nastanu na temelju ili u vezi s ovim Pravilnikom ili uslugama i robom koju nudi prodavatelj, rješavat će isključivo poljski sud nadležan za za sjedište Prodavatelja. Navedena odredba ne odnosi se na sporove s potrošačima i poduzetnicima s pravima potrošača.
Prilozi :
1) obrazac za odustajanje od ugovora
2) obrazac za reklamaciju
Dodatak 1
Obrazac za povlačenje ugovora
…………………………
Mjesto, datum
dolje
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
……………………………………..
……………………………………..
Ime i prezime potrošača
Adresa potrošača
od povlačenja iz ugovora na daljinu
ili izvan poslovnih prostora
Sukladno Zakonu o pravima potrošača od 30. svibnja 2014. (čl. 27.) odustajem od ugovora sklopljenog dana ………………….. na daljinu*/izvan poslovnih prostorija* bez navođenja razloga.
Robu vraćam u skladu s odredbama ugovora.
Molim povrat cijene robe na račun*……… / na način na koji je roba i plaćena.*
……………………
Potpis potrošača
* Brisanje prema potrebi
Prilog: dokaz o kupnji*/ugovor* (preporučeno)
Dodatak br . 2
Obrazac za pritužbe
…………………………
Mjesto, datum
dolje
Mk Print Sp. z o. o.
Rogowo 1a, 63-840 Krobia
……………………………………..
……………………………………..
Ime i adresa potrošača
REKLAMACIJE ROBE
Ovime vas obavještavam da [datum i naziv robe] koju sam kupio ………………………………………… nije u skladu s ugovorom. Nepoštivanje ugovora sastoji se u ……………………………………………………………………………………………………………………… ……… ……………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………… …………
…………………………………………………………………………………………………………………………………… …………
…………………………………………………………………………………………………
Nepoštivanje ugovora utvrđeno je dana………..
Stoga očekujem:
- razmjena robe za novu
- besplatan popravak robe
- Smanjenje cijene za …………%
- Odustajem od ugovora i tražim povrat navedenog iznosa na broj računa
…………………………………………………………………………u banci ……………………………
……………………
Potpis potroša